Матеріал поплавців - якась синтетична гума, предмет гордості виробника. Має кращі експлуатаційні характеристики, ніж ПВХ: краща зносостійкість, більша пластичність та довговічність. Шви - вулканізовані. Все це виглядає не досить естетично, проте - надійно. Є не дуже приємний ньюанс - має стійкий запах резини, особливо на сонці у спекотну погоду.
Трамплін знаходиться між поплавцями - дійсно зручно сидіти на поплавці. Такий самий принцип застосовано і в наших моделях: Д13 та Д15.
Вузол кріплення стерна - результат згладжування конструктивних прорахунків: в такий спосіб поліпшували центровку катамарана. Звісно, такий кронштейн не можна назвати вдалим, надійним та естетичним рішенням.
В цілому, катамаран, точніше його старша версія - Ураган (з додатковою передньою та задньою сіткою), не виглядає як цілісна конструкція. Багато суперечливих та погано прорахованих рішень. Помітно, що у розробників було бажання не змінюючи істотно базовий конструктив Еволюшена, отримати нову модель.
Що стосується швидкостей, то, принаймі, в умовах слабкого вітру катамаран дійсно показав непогані ходові якості - на рівні з нашим Д14. Гадаю, враховуючи досить плоский профіль вітрил та невелику вагу катамарану, в діапазоні вітрів до 8 м/с він буде показувати непогані результати. Далі мені важко прогнозувати, я не бачив його в таких умовах. Звісно, мова йде скоріше про пляжне використання. Для туристського формату у нашому розумінні катамаран не пристосований.
Щодо поплавців зі зворотнім нахилом штевня - данина моді. Для нашого формату вони не мають ніяких переваг, більше того, нічим не захищена нижня загострена частина поплавця дуже вазлива до витерання та подряпин різного роду, які неминучі при підходах до берега.